dostum dbleri tam koyduysan bu sorunu vermezdi benim 1 forumum vardı ve aynı sorunu yaşadım hacklenmedi ama dbleri alınmıştı koydugumuzda bir sorun olmadı
neyse umarım daha detaylı bir açıklama yapacak arkadaş vardır
Ben tam olarak şöyle açıklayayım..
11. Ay 2007 De aldığım yedek tam bir yedek; 28 Ocak 2008 De aldğım yedek Eksik yedek; ben şu işlemi yaptım...
28 Ocak 2008 De aldığım Yedekteki sql dosyasını açtım en son yazdığı kodu buldum 11. Ay 2007 De aldığım yedekte de aynı bölümü buldum ve devamını 2008 de aldığım yedeğe kopyalayıp import ettim...
şimdi asıl sorum şu vBulletin AdminCP den post tablosunu indirince 28 Ocak 2008 'e kadar açılan konuları görebiliyorum Fakat forumda yayınlanmıyorlar.... Bunu nasıl çözebilirim... İyi çalışmalar.
Not : Forumdaki Dosyalarda 11. Ay 2007 ye ait Asıl sorun bumudur.??