Benim hic de baltalama niyetim yoktu, cunku seni ne rakibim gibi goruyorum ne de baska bir sey !! ama nasilsa Begenmediginiz zaman hemen - rep veriyorsunuz.,.

ama bir dsey bilmeniz gerekir, ben burda + rep pesinde degilim kardesim, ne dusunduysem onu soyledim, burda ozgur dusunce yazamaz miyiz ???

Yukarida yazdigim NOT :'u okumadin mi??

benced digerler icin degil kendin icin yaz daha cok kazanirsin demistim ama nasilsa yine - rep yemistik :@