Elazığlı168 ve ****** satış bölümünde geyik yapıldığını ben hiçbir yerde görmedim.Ama bugün benim başlığımdada bir denyo aynı şeyi yapmış msn den buldum bana başlıkta eğlence yaratmak istediğini benim işime yarayacağını söyledi.Sonrada senin gibilerle geçirecek zamanım yok yazıp engellemiş.Şimdi bu ahmak satışı burada oyun için yaptığımızı sanıyor.Bazı giderlerimiz var bunları karşılamak zorundayız.Böyle bu ve bunun gibi denyolar yüzünden sıkışıp yok pahasına birşeyler yapmak olmuyor.Kendi hatalarımın ceremesini çekerim ama iki bacaksız , gevezenin lafıyla zarar etmek istemem.Buraya yazmasamda akraba olurum.