t-u-g-r-u-l adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu satışı etik bulmuyorum. bu iş bu kadar basit olmamalı..
katılıyorum. Bu kadar basit yürümemeli diye düşündüm. Bu başlıgı açan dostum daha nitelikli şeyler satabilir, Bu kadar da etikten düşmeyelim bence arkadaşlar.