Konu
Şu şekile nasıl getiririm ?
06-03-2008, 16:26:12
#8
black_storm
dostum cok tesekkur ederım ama mybb sıstemınde bıraz yenı oldugumdan neyı nereye ne sekılde yazacagımı bılmıyorum..bu konuda yardımcı olabıleckmısın bana acba ?