Konu
Şu şekile nasıl getiririm ?
06-03-2008, 15:00:20
#4
black_storm
yok dostum hayır kastettıgım alttakı kategorıler degıl.sadece orda duzgun bır description cıkması..onu nasıl saglarım ??? sagolun..