Konu
Joomla kurulumunda hata !
28-07-2006, 14:09:25
#6
mustad
Kaç kez kurduysam hata verdi editörlerde. (administrator editorlerinde) Durum çubuğunda sayfada hata var uyarısı çıkıyor.