Projelendirmezsen reg fee anca eder

Ama proje yaparsan isim akılda kalıcı , sağlam bir içerikle güzel şeyler çıkarabilirsin ortaya

Kolay gelsin dostum..
Yorum için teşekkür ederim

Projelendireceğim zaten ama nostalji oldu işte hiç kaçırmazdım o programı o yüzden burada da sizinle paylaşım dedim doman ismini
@Gafoloji Sadece keyword olarak düşünmemek lazım domani

Şahsen kendi domainimi daha çok sevdim önerdiklerinden