TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Projelendirmezsen reg fee anca eder
Ama proje yaparsan isim akılda kalıcı , sağlam bir içerikle güzel şeyler çıkarabilirsin ortaya
Kolay gelsin dostum..
Yorum için teşekkür ederim Projelendireceğim zaten ama nostalji oldu işte hiç kaçırmazdım o programı o yüzden burada da sizinle paylaşım dedim doman ismini

@Gafoloji Sadece keyword olarak düşünmemek lazım domani Şahsen kendi domainimi daha çok sevdim önerdiklerinden