ersinkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstemiyorsa kullanıcı reboot port ve kvm telefon açıp reset attırıyorsa? Sorun varsa siz nasılsa hallediyorsanız Köprü geçiş ücretleri bile seçim yatırımı diye 0.50 ytl ucuzlamış siz zam yapmışsınız. Size alt yapı hizmeti sunan firma da zam yapacak mı? Ben bu fiyatlar yüzünden müşteri kaybınız olacağını düşünüyorum. 1 colocation için sorun değil ama 5-10 makinesi olan için fark toplamda ciddi rakam oluşturur.
Müşterinin istemesinden ziyade bizim işlerimizi n hızlanacak olmasından dolayı hem biz hem müşterimiz için çok daha iyi olacağından zorla da olsa reboot panel vericez Bize alt yapı hizmeti sunan firma zaten ocak ayında bir zam yapmıştı ki herkes büyük oranda etkilenmişti ciddi bir zam yapıldı çünkü o zamanda biz zam yapmak yerine verilen hizmetin çıtasını yükseltmiştik 5-10 makinesi olanlar için eski fiyatlarında altına inilebilir birden fazla makine barındıracaklara elbet indirimler uygulanacaktır.