İstemiyorsa kullanıcı reboot port ve kvm

telefon açıp reset attırıyorsa? Sorun varsa siz nasılsa hallediyorsanız

Köprü geçiş ücretleri bile seçim yatırımı diye 0.50 ytl ucuzlamış siz zam yapmışsınız. Size alt yapı hizmeti sunan firma da zam yapacak mı? Ben bu fiyatlar yüzünden müşteri kaybınız olacağını düşünüyorum. 1 colocation için sorun değil ama 5-10 makinesi olan için fark toplamda ciddi rakam oluşturur.