Hocam dediğim gibi.
Birçok kişi beni tanır ve referans olur.
Konuyu sadece R10 ve zone de açmıştım.
Baktım görenler başka yerlerde de açmışlar daha kolay satılması için sağ olsunlar...
Yazmış fark ettiyseniz.
Laf olsun torba dolsun, yorma kendini.
PM alabilir miyim? Domainler için ve awbs tasarım için.