hun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yurt dışındaysan nasıl noter üzerinden devredeceksin? Senin ismin altında imza varsa buraya gelip tekrar imza atman gerekir.
Arkadaşlar laf olsun diye laf yazmamanızı rica ediyorum.

Güven problemi gibi bir sorun olacağını zaten asla düşünmeyin. Çünkü forumun hemen hemen tamamı bana referans olur birçoğunuz beni tanıyorsunuz belkide. Dmoz editörüyüm.

Ha sorunuza gelince;
Ben hayatımda 1 kez notere gittim. O da avukata genel vekalet vermek için. Sorun olmaz o yüzden asla.
Avukat aracılığı ile hemen geçiririm.

TayFunKesKin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunlar resmi bir belge ya da evrak üzerinde olan şey ler değil ki. Nasıl noter huzurunda el değiştirecek ?
TayFun KesKin
Resmiyet kavramını irdelemelisin.

Google'da tasarım patenti diye bir aratma yap.