Konu
MyDesign Haber v0.5.1
04-03-2008, 15:25:21
#53
HoST13
Mart 4den gidiyoruz 4 gözle bekliyoruz. resim uploadı da başka bir bileşenle yapsak olmaz mı aspupload ve aspjpg dışında.