@Elazığlı168 tekrar teşekkür .hiç bi ayar yada optimizasyonla bu işten sıyrılamayacağıma ikna oldum artık ve 2 veya 3 servere bölmekten başka çare kalmıyo bana ,hatta kaybedecek vaktim yok hemen bir makina daha aldım taşıyorum bir kısmını.