Hepimiz bu hataya düşebiliriz, üzülecek bişey yok, uzatılması da manasız... Mesala geçen gün ben de anadilim olan Almanca (ki annem hakkaten alman) mantıksız bir domain almışım anneme söyleyince baya güldü kelimeyi yanlış kullanmışım. Ben yine de siteyi kurdum. Bence sen de siteyi kur çünkü domaini satamazsın yani istediğin parayı veren olmaz...