sezbilisim arkadaşla 2 ay önce anlaştık 500 post için ödemeyi peşin yapıcam demişti ama 200 attıktan sonra bile yapmamıştı sonra msnden engellemiş herhalde bişey demiyorum sadece post atacak arkadaşlar temkinli olun biraz!
,
elinde kayıt varmı böyle konuşabiliyorsun önce kanıtlarını göster bizde inanalım