Bizim forumda sanırım biraz daha açık yazmışsınız...burada anlayamamıştım, bizimkinde anlayıp cevapladım. Özellikler genel olarak ayarlanır, ancak menü öğesinde ya da içerik öğesi içinde yaptığınız ayarlar genel ayarlardan farklı olarak gösterildiği yerde üstünlük alır. Genel ayarlar dışında yapılmış bir ayarınız varsa, ayarın etkili olduğu menüde o kullanılır demek istiyorum.
Menü öğeleri için ise menü yöneticisi altında dilediğiniz menü gurubundan yeni menü öğesi oluşturmaya başladığınızda 1.0'daki tüm menü özelliklerini aynen kullanabiliyorsunuz.
Sizin forumdaki ve bu konudaki mesajlar aynı fakat size attığım özel mesaj farklı idi

Tşk ederim.Sayenizde çözdüm