ama için rahat
o insanların kul hakkını yemek gibi oluyor ayrıca
adamlar uğraşsın didinsin hakkını istesin
sen beleşe kon

forumumu lisansladığım günden beri üzerimde bi hafiflik var
en azından [lisans kurallarına aykırı durumları saymazsak] kapatılma riskin yok