ama için rahat
o insanların kul hakkını yemek gibi oluyor ayrıca
adamlar uğraşsın didinsin hakkını istesin
sen beleşe kon
forumumu lisansladığım günden beri üzerimde bi hafiflik var

en azından [lisans kurallarına aykırı durumları saymazsak] kapatılma riskin yok