GokYuzu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek tek yazsanda lakırdı yapsak konu kovalıyoruz felek hepsine karalıyor birşeyler
Her topiğe zamanında yazmak lazım bizde öyle yapıyoruz geceyi bitrdim sabah bağladım gündüzü ettim bir gün bitti.
Allah bize akıl fikir versin bir kutunun başında sabaha kadar oturuyoruz nereye kadar Allah bilir
Hadi iyi sabahlar ben yatayım artık