Konu
Dalgalanma diğin lütfen :( | PR Düşüyor
02-03-2008, 22:48:42
#3
Abdlsmt!
Ama sizcede normal mi düşmesi ben artmasını bekliyordum ki R nin düşmesi bu kadarda kolaymı ya
PR3 dü aslında forum 3 aylık bi kapanma üreci geçirdi PR2 oldu ama sonra durum bu oldu