Ama sizcede normal mi düşmesi ben artmasını bekliyordum ki R nin düşmesi bu kadarda kolaymı ya PR3 dü aslında forum 3 aylık bi kapanma üreci geçirdi PR2 oldu ama sonra durum bu oldu