Çalışıyoruz Daha yeniyiz.onuda yaparız inş.Tövbe yarabbim yoksa orasımı bize benzetmeye çalışmış diye hiç düşündünmü.?
neyse konu harici boş gereksiz boş mesajlar lazım değil.yardımcı olabilece arkadaş varmı