ReGuaL adlı üyeden alıntı:
Cünkü Kimse Tesekkür Etmeye gerek duymuyor...
bak anlamadıgın olayda burası insanlar cıkar için olmamalı sitende anladın mı Ben bundan bahsetmek istedim

Ayrıca Mesajlarda tesekkurler saol gibi yazıalrın yazılma nedeni ise Forumda verilen linklerin Sadece 1 mesaj karşılıgından görülmesidir... Anlatabilmişimdir umarım