Konu
Üyeler: 78.944
26-07-2006, 13:49:39
#21
ReGuaL
Misafir
rainmaks adlı üyeden alıntı:
Mesela r10.net'i yani burayı dusun .. eywlla saol tşkrler yazılmıo
Neden ?
Cünkü Kimse Tesekkür Etmeye gerek duymuyor...