agentr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşım sana tavsiye kurstan ziyade güzel bir firmada stajer olarak işe girmen.Maaş istemedğini söle işi ögrenmek istediğini söle ciddi firmalar bu şekilde stajer alımı yapar.Sıfırdan yetiştirir sonra kendisinde çalıştırır işine yarar duruma gelincede maaş verir.Şimdi dersen boşu boşuna nie çalışayım diye kursa para vericeksin bence yazık çünkü tecrübe yerinde deneyim çok ayrı bişidir.Sana tavsiyem o yönde bi işe girişmendir eminolki çok faydalı olucaktır.

doğru söyluyorsun..

ama ben öğrenciyim..

Sabahları okuldayım ..

Öğleden sonra kursa gitmek istedim ..



Erkan Html veriyor .. Evet..
Ama html işime yaramaz..