Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
arkadaşlar beğendiğinize sevindim ama kişisel ve özel bir sitem olduğu için kaynak kodları bende kalsa daha iyi olur diye düşünüyorum. Kodlama tamamen basit zaten kendiniz çabalayarakta yapabilirsiniz zaten.