arkadaşlar beğendiğinize sevindim ama kişisel ve özel bir sitem olduğu için kaynak kodları bende kalsa daha iyi olur diye düşünüyorum. Kodlama tamamen basit zaten kendiniz çabalayarakta yapabilirsiniz zaten.