Konu
"AVEA" yıda kaybettik arkadaşlar
29-02-2008, 22:19:03
#29
imyusyil
Priapos adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hala bedava mı ? arasam kontörüm zayi olur mu ?
Ya mart a kadar ya da mart sonuna kadar bedava olması lazım
Düzenleme:
Forumbaba cevap vermiş görmedim :S