triangle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fotoşop gibi görünüyor
GokYuzu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O nasıl bir resim şimdi ? Aksunuc ile konuşuyorsun. Engelliyor seni sana küfrediyor ama mouse ilmeçi senin ekranda enteresan

Yazık.. MSN İletimi değiştirerek 2-3 flood yaptım yazdıklarım bi abime gitmiyordu bu adamda aniden bunu yazdı. O Yukarda gördüğünüz konusmalar 3-4 gün öncesinden.

Ne fotoşopdan anlarım nede yapmasını bilirim.

Kendisi buraya üyeyse yüreği varsa ettiği küfürün arkasında durur. Millete iftira atmak bana yakışmaz. Kimin ne olduğu böyle anlarda belli oluyor. Millet yapmacıksa biz ne yapalım ?

@Gokyuzu msn inizden birini acın "asd asd asd" yazın son yazdığınız kelimenin yanına mouse ile tıkladığınızda o imlecin orda gözüktüğünü anlarsınız.