hackleyen kişi ben olsaydım ilk şunu düşünürdüm acaba beni nixcon gerermi ne kadar gerer bu işin arkasına ne kadar düşer
tahribatın vermiş olduğu dosyada müşteri verileri mevcut yaptığı açıklamada ise sunucularına dokunmadık diyor
yani bu iş bir yerden başladınmı çorap söküğü gibi gelir atlar ordan oraya o bilgiyi alır buraya ulaşır örnekler geçmişde yaşandı
sonuç : ya yayınlayan kişi buzdağının üstünü verdiyse buzdağının altı halen elinde ise
beni gererler bunlarda ilerde lazım olur arşivimde dursun diyorsa
işte o zaman işler kötü
görüyorumki halen nixcon http://www.nixcon.com.tr/ kapalı açmıyor ve bir açıklamada yapılmış değil

umarım oradan hizmet alan arkadaşlar zarar görmez
hizmet alan arkadaşlar bence kendileri için akıllarına gelen her türlü güvenlik tedbirlerini almalılar