üzücü bi olay gerçekten. nixcon adına üzüldum. ben nixconla çalışan bir şirketle çalışıyordum ama memnun olmadım değiştirdim. ne kadar doğru karar verdiğimi zaman gösterdi. ben inanmıyorum türkiye alt yapısının bu işe uygun olduğuna.
herkesin görüşlerine saygı duymak lazım. gizlilik konusu çok önemli. değil şifre ad soy ad bile görünmemesi lazım. gerçekten çok üzücü. inşallah kimse mağdur olmamıştır.