dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bakirköy'e gidiyorum şimdi gelene bi döner ekmek + ayran ismarlarim
sağolasın , teşekkürler güzeldi yemek bi dahakine ben ısmarlarım