RemiX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
$ ın düşmesi malum tr ye google sayesinde doviz girişi oluyor döviz miktarı arttıkca düşmesi normal. Nadir parçaların fiyarı neden cok sanıyorsunuz aynı mantık :P O yüzden herkes az kazansın öz kazansın :P
fazla uçmayalim adsense nin göndericeği 1-2 milyon dolarla türkiyedeki kurlar Düşüp çikmaz. biraz gerçekci yaklaşalim isterseniz.
son zamanlardaki merkez bankasi açiklamalari nedeniyle kur düştü.
anlamiyorum saten bu merkez bankasi niye açiklamalari hep ayın sonuna saklar

edit ödeme aldim borçlari ödedim bankamatikte son 30 liram var onunlada yemek yiyicem