emreyilmaz61 adlı üyeden alıntı:
biraz düzgün konuşsan iyi olur.
Bencede, aynı şekilde söylediklerimi düzgün anlarsanız bende tekrar edip sinirlenerek ağzımı bozmak zorunda kalmam.