fatihbaz adlı üyeden alıntı:
ben harikahostla ticari bi alışveriş yapmadım(henüz)ama bu başlıgı görünce de belirteyim dedim.herhalde 1 ay olmuştur msn de sürekli konuşuyorum.ne zaman baksam msn de online lar.ve meseja hemen cevap geliyor...konuyu açan arkadaş reklam için mi yaptı bilmem ama destekleri bence güzel....
katılıyom ve sahiplerini tanıyorum genelde msn deler sürekli ve destek konusunda her zaman yardım ediyorlar. hostumda var harikadan bi sorun olması şu ana kadar. şenol abi her zaman yardım etmiştir bana.