Bence bu durumda harika hostu arkadaşlar gereksiz ve terbiyesizce eleştirmişler. Tabi lafım bu gereksiz eleştirenleri yapanlara . Şunuda söyliyim host işini kıvaramayan bi adam genelde 3 ay sonra vazgecer. Ama zannetiğim kadarı ile harikahostun 1 senelik mazisi var host piyasasında. Yani 1 senedir bu işi yapan bi firmaya% 20 uptimeleri var vesair demek pek yakışıksız bi durum. Ya harikahost olarak bahsettiğimiz firmanın şu an mevcut 90 müşterisi var yani böyle bi durumda sizce 90 kişi devam edermi ? Bence eğer başlığı açan arkadaş yanlış beyanda bulunduysa harikahostu bu işe karıştırmamalısınız bu durumda. ve etik açısından daha güzelini yapacaksak özel mesaj atarak uyarmalıyız. Tabi bu tür duurumlarda ricam lütfen biraz daha dikkatli ve yapıcı yorumlar yapılsın.