bu servis bayadır olan bir servis.. ilk zamanlar ücretsizdi sık sık arıyordum

karşına telesekreter çıkıyor, dediklerimi tekrar et diyor ve başlıyor. aa ne öylemi hemen geliyorum. tamam falan filan diyor