Konu
Neredeyse Bedava
24-07-2006, 21:19:08
#2
unoxxx
Hocam hayırlı olsun da sitede çok fazla reklam var sanki, çok karışmış ortalık, alışkanlıkmı nedir reklamlara bakcam diye başım döndü, bu arada askere gidiyomuşun hayırlı teskereler, nacizane azalt yada düzenle reklamları....