arkadaşlar günüm ün 3 de 2 si sanal da geçiyor ve bununda büyük kısmı açık olursa r10 da çogunuzla abi kardeş ilişkisi kurduk şimdi size bir itiraf

çok sevdiğin değer verdiğim biri iki falsom u hatırlattı bana

1 . içki ( su çay değil alkol )
2. şiddete eğilim ( kavga dövüş ateşli silahlar )

bunların 2. sini eski bir arkadaşım ın söz verdirmesi nedeni ile ateşli silah lar bölümünü bi kaç sene önce bitirdim diğer kısmı içinde de şu anda bir adım atmak istiyorum

içki konusunda da şöyle kısıtlamlar düşünüyorum

özel günler hariç ota boka içmeyecem ( içmekden kasıt orayı burayı rahatsız eden bir durum değil evde içip evde sızmak )

özel günler ( hafta sonları ,resmi tatil günleri , resmi bayramlar , milli bayramlar , yıl başı , krismıs , paskalya , kabotaj bayramı , fanrasanın düşman işkalinden kurturlması , 80 vilayetin düşman işgalinden kurtulması v.s dahildir bunlara )
bunlar ın dışında alkol e de hayır hele ki pc başında hafızam zaten balık kadar kaldı sanal la uraşmadak bi de böyle bitiremem beynimi

iki gözüm önüme aksın ki söz

şahitler aranıyor bu olaya beyler =) birileri destek olsun bana helal yapar aslandır o sözünün eridir felan desin

DUALARINIZI ESİRGEMEYİN BARİ ODA SEVSİN