tabiki kaynak kodlarda sorun yok ama görün yinede, daha once kullandiğim kodlar, ayrıca hala kullaniyorum mesela kodlarda sorun olabilir mi diye baska sunucuya kopya aldım hic
sorun cıkarmadan calisti, msn adresimi ekleyebilirseniz ordan göndereyim:


umit@grossbilgisayar.com sizde yazarsaniz, yada pm, pm atamiyorum sayfa cok yavas.