Yardım için tşk ederim, sorunu daha detaylı anlatayım sanırım sunucuda, bir sorun var ama ne oldugunu anlayamadim form mail calistirmiyor, aynı kodları baska sunucuda denedim sorunsuz calisiyor ama gel gelelim bunda hata veriyor gereksiz hata,
"HATA MESAJI"
E-POSTA ADRESİ GİRMediniz geri donup girin" o kısmı kaldırıyorum ondan sonra mailler ulasmıyor, bu gibi sorun yasiyorum ayarlardan mı yoksa baska bir sey mi var acaba