Konu
2. El Lisans Arıyorum :( ?
24-07-2006, 17:35:57
#19
ploop
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Forumyaz.Com, 2 mesaj atmışsın konuya 2'si de alakasız konuyla. Hadi birincisini anladık eğlence lazım, ama 2. mesajının amacını çözemedim. alakasız mesaj atmayın konu altına lütfen.