Merhaba,
iyi geceler herkese konuyu yanlış başlık altına almış olabilirim.
şöyle bir sorun yaşıyoruz.
daha önce kullandiğimız sunucu değişti ve mail ayarları konusunda sıkıntı yaşıyoruz.
sonucuda form mail calistirdiğimizda mailler ulasmıyor ve hata veriyor.
Ideal Ayarlar nedir hangilerini işaretlemem gerek veya hangileri gereksiz bu konuda yardımcı olursaniz cok sevinirim, şimdiden tşk ederim saygılar