Slm arkadaşlar, Win xp kurulu pc me dün arkadaşın biri format atmış benden habersiz. Benim C: sürücüsü Masa Üstün de Yedek diye bir klasörüm vardı içindede çok önemli dosyalarım vardı. Ve tabi format atılınca hepsi gitti malesef.

Piyasada bazı programlar var, Format sonrası bile dosyalarınızı geri getirebileceğimizi iddea ediyor, böyle birşey mümkünmüdür.? Mümkünse hangi programla ve nasıl kurtarabilirim dosyalarımı.? Yardımlarınızı bekliyorum o dosyalara çok ihtiyacım var çünkü.