Büyük veritabanın varsa hitin ne olursa olsun sorun yaşarsın.Dün 65mb lık veritabanımı sildiler ve Dediceted al diye mail attılar.Hitim günlük 1-2k.

Ama... bu şartlar altında bile Dreamhost derim.2 yıldır kullanıyorum.Memnunum yinede