Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu bash scriptinin ücreti nedir tahsin bey
Şu anda ücret konusunda net birşey yok. Programın ilk sürümünün menü yapısını tam netleştirip çıkartmayı düşünüyorum sadece. Ücret kısmına sonra karar vereceğiz.

Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rc.local e uygulama ekleme bölümüde olsun..
tamam bunu da ekliyorum.

Ayrıca şimdi aklıma geldi ssh üzerinden ip eklemeyi de ekliyeceğim.