Şunu unutmayın ticaret, tüketicinin zarar görmesi demek değildir. Ringofon sadece tüketiciye zarar verme amacı güden bir kuruluştur. Ringofon yok ben öyle değilim diyorsa bıraksın şu bedava ayaklarını onu geçelim kişileri havuzuna kaydetmeden önce okunaklı bir şekilde hizmet ve ücretlendirmeyi okutmalıdır. Şuan yaptığı açıkca suçtur. Tüketiciyi koruma vakıfları daha internete el atmadığından Ringo borusunu öttürüyor. Gelelim hit olayına. Ringofon şuan ne kadar kazandırıyor bilmiyorum 1 dolar mı 2 dolar mı ? ama hiti yüksek olan siteleri kabul ediyorsa ki şuan, ben inanmıyorum adam 10 k hiti olacak gidecek ringonun reklamını alacak, bir kere arkadaşlar eğer gerçekten yönetim ve yöneticilik mantığını kavramış bir insan 10 k hitini ziyan etmek istemez niye mi, örneğin 10 k siteniz var ve 10 kullanıcınız ringo ile muhattap olup bir sonraki hafta zarar gördü eğer çok yakın arkadaşınız veya akrabanız değil ise sitenizin adresini bir daha yazmak bile istemeyecektir + o sitede ki arkadaşınada durumu anlatıp geri çekecektir dahası zararlı site damgasını yiyeceksiniz. Bugün bir çok kullanıcı reklamla içeriği karıştırmakta zaten Ringoda bunu göz önüne alarak sizleri kullanıyor yoksa ne haddine böyle 1,2 dolar kazandırıp büyük paralar vurabilmek. Şuan siz yani reklam yayınlayanlar zarar ediyorlar. herşeyi sil geç sen bir kere kazanırken o bin kere kazanıyor. Neyse akıl yine paranın gücü karşısında kaybetmesi beni üzdü o kadar. Unutmayın 100K siteniz bile olsa alternatifler çoktur. Bundan dolayı kısa vadede kazancınız ile uzun vadeli kazanclarınızı göz önünde tutunuz. Malumatı asla atlamayın arkadaşlar zararlı siz çıkarsınız.