2. lig takımı süper lig'e eldeki futbolcularla çıkar sonra süper lig'e geldiğinde hedef büyütür yeni ve daha vizyonu geniş tecrübeli futbolcular alır ve bu dönemde kendini geliştirenler dışındakilerle yollarını ayırır bu da onun gibi birşey. Herkes zamanında 0'dan başlıyor belli zaman sonra hedef büyütüp yoluna devam ediyor ringofon'da böyle olmuş gözüken o ki çok yadırgamamak gerekir..