Bunun adına biz Ticaret diyoruz..
Mesela kim 40 kilo et verecek koyunu almaya niyet edip hayvan pazarına gidip de 15 kilo et verecek koyun alır ?
Demek ki ilgili şahıs ya da kurum hedefe ulaşmak için belirlediği standartı değiştirmiş ve menfaatleri doğrultusunda bu tarz bi' davranışın doğruluğuna karar kılmış.. Kimse bunu yargılayamaz.. Yargıladığı taktir de daha iyisini yapmakla yükümlü kalır , ticari ahlak anlayışı
"A kişisi ya da kurumu artık benden mal almıyor , karalayayım! " bu yanlış bi' tutum..

B kişisine ya da kurumuna satmakta özgürsünüz ama A kişisine ya da kurumuna bu tarz yaklaşımlar da bulunamazsınız tabi eğer bu işi gerçekten Ticaret olarak algılayabiliyorsanız..

Umarım kimse kırılmamış , darılmamış , üzülmemiştir..

Sağlıcakla..