Ringofonu ringo yapan bence R10 ve R10'da ki bilincsiz 3-5 kuruş alacağım diye başkalarının canını yaktıklarını bilmeyen bencil insanlar. Kimi çıktı dedi ki " hizmet sunuyorum sitem üzerinden helal paradır " hizmet sunmanın türkçe manasını bile bilmiyor bu insan. Hizmet sunmanın iktisadi anlamını bile bilmiyor sadece ringodan alacağı 1 doların verdiği tatmin duygusunu almaya çalışıyor. Kimileri çıktı dedi ki arkadaş "sayfaların sonunda hizmet bedeli yazıyor. " Buda Türk halkının okumayı sevmeyen bir toplum olduğunu bile bile siyah arkaplanlı sayfaların üzerine siyah tonlu minnacık yazılarla ifade ediliyor. + Ringonun yaptığı bedeva oyunu aslı amacı insanları ücretsiz havuza sokup, havuzda tutarak paralarını emmekti. R10 yöneticilerinin elbet kar amacı gütmeleri doğaldır ama bu noktada Ringonun ne olduğunu bile bile bu sitede reklamlarını döndürmeleri aklıma iki soru getiriyor.
1. Ya ringofon veya ortaklarının işcileri
2. Ringofon ahlaki çöküntüyü oluşturabilecek kadar reklam parası ödüyor.
R10'da çok başlık okudum, çok başlığa cevap yazdım kimse darılmasın arkadaşlar ama çoğunuz hiç birşey bilmiyorsunuz. Elbet benimde bilmediğim şeyler olabilir kimse mükemmeliyetten söz edemez ama çok basit oyunlara veya hatalara aa şu adam gold üye veya bu adam silver üye veya bu adam mod diye gelebiliyor ve alaksız şekillerde yönlendiriliyorsunuz. Ne diyelim ringofon bu şimdi gidip dava açar bana