walla bu ban fırtınasında ödemelerin gecikeceğine inanıyorum sonuçta binlerce kişi banlandı herhalde banlananlara ödeme yapılsın mı yapılmasın mı diye bir toplantı yapıp bilgi alışverişinde bulunacaklar marta sarkacak gibime geliyor.