mrb ben sıtemı googleye ekledım bıde subdomaın acıp onu vıdeo scrıptı kurdum google www.siteadı.com ındexledıgı zaman subdomaın.siteadı.com mu otomatık olarakmı ındexler yoksa subdomaını ayrı kaydetmemız gerekırmı?